Головні особливості та переваги розміщення реклами у метро

Опубліковано: 06.02.2023

Автор: менеджер

договірна

пропоную

Головна > Послуги > Реклама, поліграфія, дизайн > Маркетингові послуги  > Головні особливості та переваги розміщення реклами у метро
Реклама в метро, в основному орієнтована на масового споживача різних товарів та послуг. Підземні переходи, ескалатори, вагони поїздів – це чудовий майданчик для надання інформації. Будь-яка людина, що спустилася в метро, мимоволі звертає увагу на яскраві оголошення і запам'ятовує їх.

Головні особливості реклами в метро, обумовлені замкнутістю простору та мінімальним впливом навколишнього середовища – погоди тощо, що дозволяє зберегти більшу тривалість рекламних носіїв, тим самим заощаджуючи кошти рекламодавця. Такі умови дозволяють використовувати рекламні плакати без ламінування чи іншого захисту.

Переваги використання реклами в метро:

  1. Реклама у метрополітені охоплює величезну аудиторію протягом короткого часу. У замкнутому просторі люди знічев'я починають вивчати, все що бачать.
  2. Дуже широка цільова аудиторія, від школярів до пенсіонерів тощо.
  3. Розширює охоплення потенційних покупців за межами міста, в якому знаходиться метро, адже багато приїжджих також користуються цим видом транспорту.
  4. Величезна кількість поверхонь з гарною видимістю для розміщення реклами, наприклад, платформи, просторі станційні зали, переходи тощо.
  5. Ненав'язливість і легкість сприйняття реклами, т.к. люди, які чекають на поїзди, намагаються зайняти себе хоч чимось і із задоволенням розглядають яскраві рекламні плакати.
  6. Високий ступінь запам'ятовування. Середньостатистична людина користується послугами метрополітену близько 10 разів на тиждень, а іноді й більше, і щоразу бачачи ту саму рекламу, запам'ятовують її
  7. Тривалість рекламного контакту та її високий рівень запам'ятовуваності. Очікування поїзда займає близько 2-х хвилин, а час поїздки від 15 хвилин, за цей час людина встигає досконало вивчити рекламну брошуру та запам'ятати її.
  8. Невисока вартість одного рекламного контакту, порівняно з установкою, бив бордів на центральних вулицях.
  9. Висока ефективність за рахунок охоплення великої цільової аудиторії (близько 80%, які здійснюють поїздки на метро, дзвонять по телефонах, які були вказані в рекламному аркуші).
  10. Відмінна можливість щодо різноманітних рекламних акцій і заходів.
  11. Територіальний націлення, адже потяги прив'язані до певних гілок, що дозволяє з максимальною ефективністю рекламувати об'єкти, що знаходяться поблизу станції метро.
  12. Короткий проміжок часу просування тієї чи іншої послуги чи товару. Реклама у метро є чудовим інструментом для залучення нових клієнтів, при цьому не потребує великих вкладень.

Розміщення реклами в метро коштує значно дешевше, ніж реклама на телебачення або радіо. Охоплення аудиторії при цьому набагато більше. Адже основним засобом пересування у мегаполісі вважається метрополітен. А пасажири, які щодня їздять у ньому, є споживачами рекламованих товарів та послуг.

ПереслатиПоскаржитись
Усі оголошення автора
Поп.Наст.