Технічні параметри:
Дисплей LCD (132*64)
Панель управління Силіконовий каучук
Мова Китайська та англійська
Цифровий вхід 5
Аналоговий вхід 6
Цифровий вихід 6
Інтерфейс моніторингу RS485
Програмований інтерфейс RS485/USB
Час реального годинника та журнал подій так
CANBUS так
Розміри корпусу (мм) DC(8-35)V
Виріз у панелі (мм) 116*90
Робоча температура (-25~+70)℃
Огляд продукту:
Контролер дизельного повітряного компресора ACC4100 використовується для повітряного компресора з дизельним двигуном для реалізації функцій запуску/зупинки компресора, вимірювання даних, технічного обслуговування, захисту від аварій та "трьох віддалених" функцій. Він має функцію регулятора швидкості та порт CANBUS (SAE J1939), який може керувати різними ЕБУ або не-ЕБУ дизельними повітряними компресорами.
Контролер дизельного повітряного компресора ACC4100 використовує технологію 32-бітного мікропроцесора ARM, яка дозволяє реалізувати функції точного вимірювання багатьох параметрів, налаштування установочних значень, встановлення часу та порогового значення тощо. Більшість параметрів можна налаштовувати з панелі управління. Всі параметри можна налаштовувати та відстежувати на ПК за допомогою порту RS485 або USB. Він може широко використовуватися для систем керування дизельним повітряним компресором завдяки компактній конструкції, простій проводці та високій надійності.
ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ
- ЖК-дисплей 132x64 з підсвічуванням; Опціональні китайська та англійська мови; Простий інтерфейс управління;
- Захист екрану - твердий екран з акрилового матеріалу з кращими властивостями стійкості до зношування і подряпин;
- Силіконова панель та кнопки із сильними адаптивними властивостями до високотемпературного середовища;
- Порт RS485 для зв'язку реалізує функцію "трьох віддалених" за протоколом MODBUS;
- Порт CANBUS може відстежувати звичайні дані ЕБУ (швидкість, температура води, навантаження, витрата пального тощо).
- Функція регенерації DPF, яка відповідає вимогам стандарту викидів Euro V.
- 6 способів аналогових датчиків, 3 способи фіксованих типів опору та 3 способи гнучких опор/струму/напруги, обидва можуть точно визначати дані рівня пального двигуна, тиску вентиляції повітряного компресора та температури вентиляції тощо.
- Можливість використання безпосередньо різноманітних кривих температури, тиску та рівня датчика, а також можливість налаштування власної кривої датчика.
- Може точно збирати всі види параметрів повітряного компресора, надаючи високу температуру води, низький тиск масла, перевищення швидкості, недостатню швидкість та високий тиск вентиляції, високу температуру вентиляції тощо. з повним набором функцій захисту.
- Функція регулятора швидкості може автоматично регулювати швидкість відповідно до тиску вентиляції повітряного компресора.
- Усі виходи - релейні виходи.
- Функція налаштування параметрів дозволяє користувачам змінювати та встановлювати параметри, і вони одночасно зберігаються во внутрішній EEPROM-пам'яті і не втрачаються при відключенні живлення.
- Умови відключення крівлі (швидкість, тиск оливи) є варіативними.
- Швидкість може бути отримана від датчика швидкості або генератора заряду W/L.
- Діапазон живлення DC (8-35V), який може відповідати різним середовищам напруги акумулятора.
- Журнал подій, функції годинника реального часу.
- Функції управління обігрівачем, охолодженням та насосом для пального;
- Функція технічного обслуговування; можливість встановлення дії заходу технічного обслуговування.
- Усі параметри застосовують цифрове налаштування, відмовляючись від аналогового методу регулювання загального потенціометра, тим самим покращуючи надійність та стабільність всього пристрою.
- Ущільнювальна прокладка розроблена для корпусу з класом захисту IP65.
- Металеві скоби використовуються для кріплення контролера, і вони особливо ефективні в умовах високих температур.
- Модульний дизайн, пластиковий корпус із вогнестійкого ABS, вставні термінали, вбудоване кріплення, компактна конструкція та легка установка.