Менеджер по роботі з Клієнтами, диспетчер (ТТН), оператор 1С, помічник логіста. Одеса. Резюме.

Опубліковано: 23.09.2022

Автор: konsyltacii Юрист Менеджер Одесса Резюме

договірна

потрібно

Головна > Послуги > Робота > Шукаю роботу  > Менеджер по роботі з Клієнтами, диспетчер (ТТН), оператор 1С, помічник логіста. Одеса. Резюме.

Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки. 

Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах. 

Підготовка договорів та первинних документів. 

Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН) згідно з прийнятими заявками. 
Формування та оптимізація маршрутів. 

Контроль за транспортом на маршруті.

 Оформлення відповідних транспортних документів. 

Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень. 

Контроль використання ПММ. 

Ведення бази клієнтів. 

Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів складу (магазин). 

Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу. 

Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.

 Робота з митницею, складська та транспортна логістика. 

Організація роботи з постачальниками та покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика. 

Ведення складського, управлінського обліку. 

Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК. 

Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах. 

Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах. 

Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві. 

Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару. 

Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень. 

Підтримка комунікації із Клієнтами. 

м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)

ПереслатиПоскаржитись
Усі оголошення автора

Схожі оголошення

договірнапотрібно

23.09.2022

Помічник, асистент провізора аптеки, аптечного (фармацевтичного) складу. Резюме. Одеса.

Помічник, асистент уповноваженої особи фармацевтичного (аптечного) складу, аптеки. Резюме. Одеса. - допомога Ліцензіату в організації ефективної роботи аптеки (аптечного складу), у підтримці необхідного асортименту та кількості виробів медичного призначення із замовленням, оформленням та моніторингом постачання,

20 000 грн.пропоную

25.01.2024

Фотограф; Фотограф у редакцію; Помічник фотографа

Привіт! Мене звати Олег, мені 24 роки. Живу у Харкові. Шукаю роботу на повний або неповний робочий день. Фотограф; Помічник фотографа; Репортажний фотограф; Особистий фотограф тощо. Навчаюся у Харківській державній академії культури. Факультет аудіовізуального мистецтва. Кафедра фотомистецтва та операторської майстерності.

договірнапропоную

21.03.2024

Допомога роботодавцям у пошуку працівників.

Пропонуємо послугу масового розміщення вакансій в Європі на 10, 20, 35, 50 універсальних відвідуваних інтернет-дошках оголошень Харкова або будь-якого міста України.   У послугу входить коригування тексту, для кращої читальності та зрозумілості, а також створення оригінальних банерів, що виділяються, для

1 000 Європропоную

09.01.2023

Робота в Угорщині. Робота в Європі. Работа в Венгрии. Работа в Европе

Запрошуємо на роботу по перебиранню деталей на брак на підприємство «Сансінг» в м. Ясберинь (обласний центр, неподалік від м. Будапешт). Оформлення офіційне. Документи виготовляємо безкоштовно. Робота у 2 зміни по 12 годин. Робота проста у виконанні, стояча, але є багато перерв. Заробітна плата нетто в

договірнапропоную

17.09.2021

Послуги бухгалтера

Надаю бухгалтерські послуги для ТОВ та ФОП будь-якої системи оподаткування. Аутсорсинг, віддалено, сумісництво. Реєстрація ФОП 3 група ставка 5% (КВЕД 69.20, 70.22). Працюю з різними видами бізнесу. Маю досвід роботи: представництва, іноземні підприємства, ІТ, газ природний, виробництво/продаж виробів медичного

договірнапотрібно

16.08.2023

Ищу Работу

Ищу Работу:  - Финансы \ Финансы: Банк, Финансовая компания \ Юрист, Помощник юриста, Специалист - Административная работа \ Администратор, Офис-менеджер, Оператор ПК - Консалтинг \ Аналитик, Консультант - Реклама и PR \ PR менеджер, Аккаунт менеджер, Копирайтер, Специалист по PR, Специалист по медиа-планированию -

20 000 грн.пропоную

31.05.2021

Заведующий складом. Рассмотрю другие вакансии.

Ищу работу Заведующего складом. Стрессоустойчив, без вредных привычек. Опыт управления большим коллективом. На предыдущем месте в Фармацевтической компании ООО "Вента. ЛТД" в должности заведующего складом отработал более 14 лет. Более подробную информацию или Резюме предоставлю по телефону или при встрече.

Поп.Наст.