+380636070955
Схожі оголошення
02.05.2024
Відкрийте світ програмування з досвідченим репетитором! Мене звуть Данило Тимофеєв, я вчитель інформатики. Запрошую вас на онлайн-заняття з програмування, які допоможуть вам: • Опанувати основи Python, Java, C++ або JavaScript. • Створювати власні веб-сайти, ігри та мобільні додатки. • Підготуватися до
23.05.2024
Чи стикається ваш син чи дочка з труднощами у вивченні математики? Не розуміння навіть однієї теми може призвести до серйозних проблем у майбутньому. Не зволікайте! Зверніться за допомогою до досвідченого репетитора з математики вже зараз! Професійний репетитор допоможе: • Засвоїти складні математичні концепції.
09.08.2024
Вітаю! Мене звати Іванна Струсь, мені 34 роки, і я родом з чарівної Тернопільщини. Я обожнюю свою роботу та маю великий досвід роботи з дітками молодших класів (1–4 класи). Моя головна мета – допомогти вашій дитині зрозуміти та полюбити математику та українську мову. Маю успішний досвід дистанційної роботи
10.10.2024
Всем привет! Рад приветствовать вас на своей страничке! :)СРАЗУ МОМЕНТ - оплата до урока ^-*Я репетитор по английскому языку. Если у вас есть желание - приглашаю вас в свою команду!Могу и хочу помочь вам в изучении английского, помогу вам свободно общаться, читать, писать на английском на уровне C1.- Я
07.08.2024
Школа Физтеха - специализированный репетиторский центр по математике и физике. Проводим занятия со школьниками, студентами, взрослыми. Центр сотрудничает с физико-техническим факультетом Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина.
21.08.2022
Пропоную послуги репетитора з ХІМІЇ для учнів 7-11 класів. На першому занятті, використовуючи індивідуальний підхід та індивідуальні методики визначається рівень та подальший план занять. Заняття в зручному форматі на Ваш вибір: - Індивідуальні; - Міні групи (до 3 чоловік) Рівні: -з «нуля»; -
27.09.2022