Німецька мова для учнів 1-4 класів: онлайн-уроки з репетитором

Опубліковано: 26.03.2024

Автор: Софія

350 грн.

пропоную

Головна > Послуги > Інформаційно-освітні > Послуги репетиторів  > Німецька мова для учнів 1-4 класів: онлайн-уроки з репетитором

Відкрийте своїй дитині двері у світ нових можливостей з німецькою мовою!
Мене звати Софія Авдіюк, я вчитель німецької мови та історії з 1,5-річним досвідом роботи в сфері освіти. Запрошую діток 1-4 класів на захоплюючі онлайн уроки німецької мови!

Чому варто вибрати мене?

• Індивідуальний підхід: я розумію, що кожна дитина вчиться по-своєму, тому планую уроки з урахуванням потреб та інтересів кожного учня.
• Ефективні методики: я використовую різноманітні методики навчання, щоб зробити уроки цікавими та результативними.
• Інтерактивні заняття: уроки проходять на платформі Zoom, де я використовую інтерактивні ігри, пісні та візуальні матеріали, щоб зробити процес навчання захоплюючим.
• Доступні ціни: я пропоную демократичні ціни на онлайн-уроки, щоб німецька мова була доступною для кожної дитини.

Переваги вивчення німецької мови:

• Розвиток пам'яті, уваги та мислення.
• Поліпшення комунікативних навичок.
• Розширення кругозору та знань про світ.
• Збільшення шансів на успішне навчання та кар'єру.

Заняття проводяться індивідуально або в групах.
За більш детальною інформацією звертайтесь в Телеграм:
@OsviTech
Не втрачайте шанс подарувати вашій дитині ключ до успішного майбутнього!
Тел.: (073) 341-50-83. Софія.

ПереслатиПоскаржитись
Усі оголошення автора

Схожі оголошення

350 грн.пропоную

08.03.2024

Репетитор з німецької мови та історії

Запрошую вас на онлайн навчання.Мене звуть Софія Авдіюк я вчитель німецької мови та історії. Маю досвід роботи в сфері освіти 1,5 роки.  Проводжу індивідуальні та групові уроки, які  проходять на платформі Zoom. Я обізнана різними методиками навчання дітей і завжди націлена на успішний результат своїх учнів.

850 грн.пропоную

17.04.2024

Англійська мова для дошкільнят