Індивідуальні уроки програмування онлайн з репетитором. Житомир

Опубліковано: 27.03.2024

Автор: Данило

350 грн.

пропоную

Головна > Послуги > Інформаційно-освітні > Послуги репетиторів  > Індивідуальні уроки програмування онлайн з репетитором. Житомир

Відкрийте світ програмування з досвідченим репетитором!
Мене звуть Данило Тимофеєв, я вчитель інформатики. Запрошую вас на онлайн-заняття з програмування, які допоможуть вам:

• Опанувати основи Python, Java, C++ або JavaScript.
• Створювати власні веб-сайти, ігри та мобільні додатки.
• Підготуватися до ЗНО з інформатики.
• Розвинути логічне та алгоритмічне мислення.

Навчання проходить на платформі Zoom, що робить його зручним та доступним для всіх.

Чому варто вивчати програмування зі мною:

• У 2020 році я отримав диплом Ізмаїльського державного гуманітарного університету за спеціальністю «Інформатика».
• Маю 4 роки досвіду роботи в сфері освіти, а також досвід роботи з дітьми на уроках робототехніки та програмування в школах.
• Протягом практики в школах отримав необхідні навички для ефективного навчання дітей.
• Володію сучасними методиками викладання програмування.
• Вмію робити уроки різносторонніми, цікавими та захоплюючими.
• Заняття проводжу індивідуально, що дозволяє мені підібрати програму навчання з урахуванням ваших потреб та цілей.
• Знаю, як знаходити підхід до кожного учня.

Обіцяю, що вчитися програмувати буде цікаво та легко!
Графік занять узгоджуємо індивідуально.
Не бійтеся зробити перший крок у світ програмування!
Це ваш шанс навчитися програмувати!

Зв'яжіться зі мною, щоб отримати більше інформації та записатися на пробне заняття:
Telegram: @OsviTech

Я з нетерпінням чекаю на вас!
Данило Тимофеєв,
вчитель інформатики, репетитор з програмування.
Тел.: (073) 341-50-83.

ПереслатиПоскаржитись
Усі оголошення автора

Схожі оголошення

договірнапропоную

06.03.2024

Репетитор з програмування