Репетитор з німецької мови та історії

Опубліковано: 08.03.2024

Автор: Софія Авдіюк

350 грн.

пропоную

Головна > Послуги > Інформаційно-освітні > Послуги репетиторів  > Репетитор з німецької мови та історії

Запрошую вас на онлайн навчання.

Мене звуть Софія Авдіюк я вчитель німецької мови та історії.

 Маю досвід роботи в сфері освіти 1,5 роки.

 Проводжу індивідуальні та групові уроки, які  проходять на платформі Zoom

Я обізнана різними методиками навчання дітей і завжди націлена на успішний результат своїх учнів. За більш детальною інформацією звертайтесь за номером телефону.

ПереслатиПоскаржитись
Усі оголошення автора

Схожі оголошення

850 грн.пропоную

17.04.2024

Англійська мова для дошкільнят

Центр Репититорства «VAISOT» запрошує дошкільнят на вивчення англійської мови Заняття в групах: Понеділок/середа: 10:00-12:00 Вартість навчання - 850 грн/місяць Заняття з англійської мови для дошкільнят дозволять підготувати дитину до школи та спростять навчання у майбутньому! Ми пропонуємо Вам зручний графік

350 грн.пропоную

26.03.2024

Німецька мова для учнів 1-4 класів: онлайн-уроки з репетитором

Відкрийте своїй дитині двері у світ нових можливостей з німецькою мовою! Мене звати Софія Авдіюк, я вчитель німецької мови та історії з 1,5-річним досвідом роботи в сфері освіти. Запрошую діток 1-4 класів на захоплюючі онлайн уроки німецької мови! Чому варто вибрати мене? • Індивідуальний підхід: я розумію,

160 грн.пропоную

07.01.2024

Експрес-курси підготовки до НМТ

Дорогі старшокласники, учні училищ та студенти коледжів, а також випускники минулих років! Наближається час складання НМТ-2024, але ми точно знаємо, що серед вас є ті, хто ще не визначився зі способом підготовки до цього складного іспиту. Попереду - чотири місяці, які можна використати для максимально ефективної

160 грн.пропоную

07.01.2024

Експрес-Підготовка до НМТ 2024