Літній табір Навколо світу за літо

Опубліковано: 29.04.2025

Автор: Адміністратор

950 грн.

пропоную

Головна > Послуги > Інформаційно-освітні > Послуги репетиторів  > Літній табір Навколо світу за літо
☀️ Літо, сонце, пригоди і жодної нудної хвилини! 
Приєднуйся до нашої веселої банди мандрівників!🧳

🎭 Кожен тиждень - нова країна
🌍 Година англійської щодня
🚌 Екскурсії та пригоди
🍽 Смачні обіди
🎨 Творчі активності

📆  ми працюємо все літо!
⏰ 09:00-18:00
📝Діти 5-11 років

📍 Салтівка, вул. Валентинівська, 18 (метро "Студентська")
📍Олексіївка, вул. 23 Серпня, 42 (метро "23 Серпня ")

Обирайте зручну локацію!

💥 ВСТИГНІТЬ ОТРИМАТИ ЗНИЖКУ 10%  до 10 травня !

🎁 БОНУС: приємні сюрпризи щодня!

Хочете дізнатись більше? 

📞 Дзвоніть: 0509430997
ПереслатиПоскаржитись
Усі оголошення автора

Схожі оголошення

договірнапропоную

02.05.2024

Репетитор з програмування та математики

Шукаєте репетитора з математики та програмування? З радістю допоможу вам! Мене звуть Юлія Червінська, я вчитель математики та програмування з 1-річним досвідом роботи. Пропоную дистанційне навчання, яке економить ваш час та дає можливість займатися з будь-якої точки світу. Легко знаходжу спільну мову з

100 грн.пропоную

15.02.2022

Уроки шахів

Шахи - це елітарна гра, яку обожнювали безліч відомих людей із різних епох. Шахи здійснюють величезний вплив на розвиток мислення та вольових якостей! У дітей які займаються шахами спостерігається активне зростання багатьох розумових здібностей: підвищується IQ (коефіцієнт інтелекту); покращується пам’ять; розвивається

договірнапропоную

05.03.2023

Студія естрадного вокалу "Victoria"

Друзі! Якщо ви завжди мріяли спробувати себе в естрадному вокалі, то маєте унікальну можливість відвідати студію естрадного вокалу "Victoria"! Тут ви отримаєте професійну підтримку та навчання від кращих викладачів і зможете здійснити свої мрії! Не відкладайте свої мрії на потім, дійте прямо зараз! Приєднуйтеся

350 грн.пропоную

26.03.2024